10 Ekim 2010 Pazar

iPhone 3G ve iPod 2G 4.1 Jailbreak Windows

Windows 7'de çalışmıyor.. XP!!!

Sadece 4.0.x ve 4.1 iPhone 3G ve iPod 2G içindir..



İlk Adım Redsn0w'u Açın ve Browse'la telefonunzda hangi versiyon yüklüyse.. Onun ipsw dosyasını gösterin..


  

ikinci Adım 
Dosyayı gösterdikten sonra kontrol edicek Şu  Uyarıyı verirse kontrol başarılı demektir.. "ipsw succesfuly identified" Next deyip deWam ediyoruz...



Üçüncü adım

Burda Jailbreak dosyalarını hazırlıcak otomatik ve şu ekran gelicek..


Install Cydia : Cydia'yı kurar..  
Verbose boot : Tel açılırken açılan dosyaları yazılı olarak gösteriyor.. Verbose (Ayrıntılı-Bilgisayar dilinde) Bence gereksiz!!!
Custom boot Logo : Apple logosu yerine kendi istediğiniz resmi koyun
Custom recovery Logo : Recovery logosu yerine kendi logonuzu koyun
Enable multitasking : Birden fazla uygulamayı çalıştırabilmemize yarar.
Enable homescreen walpaper : Ana ekranda duvar kağıt  özelliği
Enable battery percentage : Batarya yüzdes.

 Dördüncü adım

 Bu ekranda telefon kapalı ve bilgisayara bağlı olsun..



Beşinci adım

1) Power tuşuna 3 sn basın.

2) Elinizi power tuşundan kaldırmadan menü tuşuna birlikte 10 sn  basın..

3) Elimizi
menü tuşundan kaldırmadan power'ı bırakıp bekliyoruz..Gerisi kendi halloluyor...



 Altıncı adım GerisiTelefonda devam eder Yükler ve biter..

Redsn0w Windows için




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder