13 Ekim 2010 Çarşamba

Green Posion ile 4.1 Jailbreak

Anlatım için hakankurban'a Teşekkürler..

Öncelikle http://www.greenpois0n.com/ işletim sisteminize uygun Jailbreak Programını indirin..

Adım 1: Cihazınızı kapatın ve bilgisayara bağlayın.
Adım 2: Greenposi0n jailbreak programını çalıştırın.
Adım 3: Programı çalıştırdığınızda karşınızda yukarıdaki gibi giriş bölümü olacak. Jailbreak için tek yapmanız gereken "Prepare to Jailbreak (DFU)" butonuna basmak.

 

Adım 4: Bu aşamada cihazınızı DFU moduna almanız için yönergeleri takip etmelisiniz. Cihazı
Adım 5: Açma kapama tuşuna 2 saniye basılı tutun
Adım 6: Açma kapama düğmesine basılı tutarken bir parmağınızla da menü tuşuna basılı tutun (10 saniye kadar)
Adım 7: Geri sayım tekrar bittiği anda açma kapama düğmesinden elinizi çekin ama menü tuşuna basmaya devam edin.


Adım 8: Artık cihazınız Greenposion jailbreak için hazır resimde de görüleceği gibi "Jailbreak" butonuna basarak işlemi başlatın.
Greenposi0n cihazınızı unlock yapmaz. Unlock için modem sürümünüz önemlidir
...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder